E-poe sensoornetasakaal.ee (edaspidi e-pood) omanik on SENSOORNE TASAKAAL OÜ (registrikood 16577138), asukohaga Juhkentali tn 8, Tallinn 10132.

E-poe kontakt on info@sensoornetasakaal.ee

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad e-poest kauba ostmisel. E-poes müüdavate toodete hinnad ja teave toote kohta on märgitud e-poes vastavate toodete juures. Kõik e-poes olevad hinnad on eurodes ja hindadele lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kättetoimetamise tasu kuvatakse arvel ning see sõltub paki suurusest. E-poes on võimalik tellimuse eest tasuda ülekandega arve alusel (arveldamise valuuta on euro). E-poe omanik on isikuandmete vastutav töötleja. Klient tasub tellimust kinnitades 100% toote hinnast. Müügileping on sõlmitud hetkest, mil makse jõuab e-poe arveldusarvele.

E-pood jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse sensoornetasakaal.ee veebilehel. Juhul, kui müüja muudab kaupade hindu pärast ostja poolt tellimuse esitamist, kohustub müüja müüma kauba ostjale hinnaga, mis kehtis ostja poolt ostu-müügitehingu sõlmimise hetkel. Kui müüja poolt muudetud hind on soodsam ostja poolt ostu-müügitehingu sõlmimise hetkel kehtinud hinnast, ei ole ostjal õigust nõuda müüjalt hinnavahe hüvitamist või kauba müümist pärast ostu-müügitehingu sõlmimist kehtestatud soodsama hinnaga.

Tarnetingimused
Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib e-pood tellimuse 3 tööpäeva jooksul ning saadab tellimuse kasutades Smartpost Itella pakiautomaate. Tooteid toimetatakse pakiautomaatidesse ainult Eesti piires. Saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2-7 tööpäeva jooksul alates tellimuse komplekteerimisest.

Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul [olenevalt toodetest ei pruugi ostjal taganemise õigust olla, vastavad tooted ja teenused tuleb sellisel juhul loetleda ning need peavad vastama võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 loetletud tingimustele]. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik või kui toode on kahjustatud või rikutud. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises. Taganemisõigus ei kohaldu tellitud digitaalsetele toodetele, juhul kui need on kliendi poolt alla laetud.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus. Avalduse vormi jaoks tuleb ühendust võtta e-posti aadressil info@sensoornetasakaal.ee ning saata täidetud vorm tagasi samale e-posti addressile hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjuseks on tellitud kauba defekt või on saadetud vale toode. E-pood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale kõik lepingu alusel saadud tasub ning teeb seda mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel taganemisavalduse esitamisest. E-pood võib keelduda tagasimaksete tegemisest kuni on lepingu esemeks oleva toote tagasi saanud.

Pretensiooni esitamise õigus
E-pood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba kauba üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul ostjale kauba üleandmisest eeldatakse, et puudus oli olemas juba kauba üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on e-poe kohustus. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul e-poe poole info@sensoornetasakaal.ee teel. Kui e-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest e-pood vastutab, siis asendab e-pood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik asendada, tagastab e-pood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. E-pood vastab ostja esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul. 

E-pood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. E-pood ei vastuta: ostja süül või hoolimatusel tekkinud toote kahjustamise eest; defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel; toote loomuliku kulumise eest tavapärase kasutamise korral.

Kui ostjal on e-poe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@sensoornetasakaal.ee. Kui ostja ja e-pood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja e-poe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Isikuandmete töötlemine
E-poe omanik on isikuandmete vastutav töötleja. E-pood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, e-maili aadress) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. E-pood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele kauba kohaletoimetamiseks.